Friday, February 12

Itu Petanda Bahawa Kehidupan Kita Lebih Indah

Salam ...

Salam Jumaat buat semua. Suka dengan kata-kata dalam gambar ni :)

Saat orang berkata buruk mengenai kita, Padahal kita tidak pernah mengusik kehidupan mereka, Itu petanda bahawa kehidupan kita lebih indah dari mereka. Kata-Kata Indah Best
Itu petanda bahawa kehidupan kita lebih indah.

"Saat orang berkata buruk mengenai kita, 
Padahal kita tidak pernah mengusik kehidupan mereka, 
Itu petanda bahawa kehidupan kita lebih indah dari mereka"

So, lepas ni kalau ada sesiap sahaja yang cakap buruk pasal kita walaupun kita tak kacau dia, abaikan sahaja. Kita pun jangan pula suka berkata buruk pada orang yang tak menganggu hidup kita. Aman hidup kalau macam ni kan :)

Thanks For Viewing! By: BW (Buat Wanita)

10 comments:

  1. Sangat betul... dh lm pegang prinsip ni...

    Nko jeles lettew...
    ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha kannn orang jeles gitu ler. hopefully kita tak jadi gitu.

      biar orang jeles ngan kita ... jangan kita jeles dengan orang kan, satgi jadi 2X5 :p

      Delete
  2. tak kisah pon BW.. sebab syukur dgn nikmat yg Allah bg. hehee
    semoga insaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila orang lain bercakap buruk pasal nina, nina tak kisah ajer? baguslah

      kalau saya lah kan terasa juga walaupun kita tak cari pasal sebenarnya :)

      semoga insaf kannn

      Delete
    2. sbb kalau kita kisah nanti hati tak tenang BW, asyik nk marah2 org. lg pun mulut org xboleh nk tutup biarkan jelah :)

      yg penting DIA tahu kita mcm mana. terasa kejap je sbb org2 sekeliling pun ada. dh jd lali nk dgr :) heheh


      Delete
    3. kannn mulut orang memang tak boleh nak tutup ... sabo jer lah :)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG DI 'BUAT WANITA', BLOG PERKONGSIAN CERITA, RESEPI & REVIEW. SUDI-SUDIKANLAH TINGGALKAN KOMEN DISINI KAY. THANKS :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...