Wednesday, May 30

Selamat Berpuasa & Selamat Hari Raya

Salam ...

Alhamdulillah, dua minggu dah kita menyambut Ramadhan Kareem. Belum terlambat rasanya untuk BW ucapkan selamat berpuasa dan selamat beramal buat semua muslimin dan muslimat.

Selamat Berpuasa, Selamat Beramal, Salam Ramadhan, Ramadhan Kareem & Selamat Hari Raya Aidilfittri Maaf Zahir & Batin
Selamat Berpuasa & Beramal

Wednesday, April 11

Pusing Taman 99 Wonderland Ala Mini Zoo

Salam ...

Korang tau kan 99 Wonderland? Taman yang tengah viral sekarang ni. Taman ala-ala mini zoo dekat Selayang, Selangor. Taman yang family friendly gitew.

99 Wonderland. Taman haiwan taman burung ala mini zoo. Best ke? bestnya seronoknya taman 99 wonderland selayang selangor. harga tiket taman 99 wonderland selayang selangor destinasi tempat menarik best
Destinasi pertama kami, taman burung.

Monday, April 2

Alamak! Jatuh Menjunam Dari 10K ke 3K

Salam ...

Alamak! Jatuh menjunam. Dari hampir 10,000 jatuh menjunam jadi 3,000++.

Down Graph. Graf jatuh menjunam. Cartoon graph. Graf Kartun turun naik
Jatuh menjunam, terduduk gitew :)

Thursday, March 15

Resepi Kuih Abok Abok Sagu Loyang Mudah & Simple

Salam ...

Pernah dengar kuih abok-abok tak? kuih yang diperbuat dari sagu, diletakkan gula perang atau gula melaka ditengahnya, lepas tu balut dengan daun pisang bentuk kon dan dikukus.

BW suka kuih ni, tapi tak ramai peniaga yang jual. Kena tunggu bulan puasa kot kalau nak jumpa. So jom buat sendiri. Guna loyang ajer ;)

Resepi Mudah Simple Kuih Abok Abok Sagu Gula Perang Sagoo Gula Melaka Abuk Abuk Sedap Senang Manis
Kuih abok-abok versi loyang.

Monday, January 22

Alahai Hanya 14 Entry Sepanjang 2017

Salam ...

Punyalah tak berapa nak update. Sepanjang 2017, hanya published 14 entry sahaja. Alahai, busy sangat la agaknya. Entry pun lebih kepada entry ucap selamat sahaja, sadis ;)

mi kuning sarang burung bungkus telur bebola dan sotong
Gambar sekadar hiasan.
Mee sarang @ mee bungkus telur, resepi penuh, Klik Sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...