Monday, May 25

Terima Kasih Buat Blogger Aku Penghibur

Salam ...

Entri khas nak ucapkan terima kasih buat blogger Aku Penghibur ataupun Acik atas tunai RM50 yang telah ditransfer ke akaun BW. BW menang cash RM50 dengan menyertai Segmen Cash RM500 yang dianjurkan oleh blog AkuPenghibur.Com.

menang cash dari join segmen blogger aku penghibur
Alhamdulillah Rezeki. Menang RM50 tanpa disangka :)

Baru je Menang Top-Up RM10 dari Dunia Zumal. Kali ni menang cash RM50 pula dari AkuPenghibur.Com. Alhamdulillah, rasa macam tuah datang pula :)

Blogger Aku Penghibur antara blogger yang telah lama menceburkan diri dalam dunia blogging. Tengok la pageviews blognya sudah melebihi 2.6 juta. Dia merupakan blogger pilihan Utusan Malaysia, masuk paper tau pada 16/03/13, memang famous kay. Dia juga merupakan Winner Best Lifestyle Blog MSMW 2014/2015. Hebatkan? So, jom kita terjah blog AkuPenghibur.Com.

menang cash rm50 dari join segmen
Segmen Cash RM500 yang BW join.

Untuk segmen ni ada 9 pemenang yang dipilih menggunakan random.org. Tempat pertama dapat cash RM100. Tempat ke-2 sampai ke-9 dapat cash RM50 setiap seorang. BW merupakan pemenang tempat ke-8. Alhamdulillah, rezeki :)

Thanks a lot Aku Penghibur. So, jom kita ramai-ramai blogwalking ke AkuPenghibur.Com

Thanks For Viewing! By: BW (Buat Wanita)

8 comments:

  1. Wahhh rezeki tu kak puteri... alhamdulillah ! Tahniah tau...

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah bw...rezeki dari Allah tak terduga kan..

    ReplyDelete
  3. fuyyooo dapat rm50...best best best.
    jom BW kita g makan piza.... hikhikhik...
    malas join GA yang guna random.org sbb confirm nama ku tak naik,.
    hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang best :) ... dulu pun selalu rasa malas la sbb tak bertuah, tapi join juga sebab nak support segmen blogger lain, dulu dah buat segmen sekali, ramai juga yg support. tapi bulan ni bulan bertuah kot, menang segmen dua kali dapat cash out nuffnang lagi. hehe :)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG DI 'BUAT WANITA', BLOG PERKONGSIAN CERITA, RESEPI & REVIEW. SUDI-SUDIKANLAH TINGGALKAN KOMEN DISINI KAY. THANKS :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...