Saturday, October 26

Indoor Playground @ Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya

Sambungan entri semalam :)

Ni nak cerita pasal indoor playground dekat Masjid Tuanku Mizan Putrajaya. Agak banyak juga playground yang ada. Normally kalau kat tadika ke klinik ke ada satu je mainan kan? Kat masjid ni ada 3 playground yang besar, 1 playhouse, 4 trio rocker dan 2 meja kanak-kanak tau. Siap ada pagar warna warni dan carpet foam tu. Baru tahun ni ada playground ni, sebelum ni ada 1slide je. Secara tak langsung, ianya mengajak ramai ibu bapa mengimarahkan masjid. Ye la kan, ianya memudahkan ibubapa nak join aktiviti di masjid. Kalau anak yang dah besar tu tinggal je kat playground ni :)

BW just tempek few gambar yer ...




Kepada yang belum pernah pergi Masjid Tuanku Mizan ni, meh BW tempek gambar satu yer ;)


Cantikkan? Kat dalam lagi la cantik. Sangat la luas. So, berbalik kepada tajuk :) indoor playground tu ada di belah kiri pintu utama dalam gambar ni. Actually gambar ni diambil dari bahagian atas tau, ni laluan pejalan kaki dari bangunan kerajaan. Pintu lobby utama kat bawah yer :)

Klik sini untuk lihat senarai indoor playground area KL dan selangor.


Thanks For Viewing! By: BW (Buat Wanita)

2 comments:

  1. Replies
    1. kan... bagi menggalakkan kanak-kanak pergi masjid :)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG DI 'BUAT WANITA', BLOG PERKONGSIAN CERITA, RESEPI & REVIEW. SUDI-SUDIKANLAH TINGGALKAN KOMEN DISINI KAY. THANKS :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...