Wednesday, February 25

Siapa Kata Hudud Tak Sesuai? Hudud Zalim? Tak Paham Hudud

Salam ...

Siapa kata hudud tak sesuai dilaksanakan di Malaysia? Siapa kata hudud zalim? 

Siapa yang tak paham hudud angkat tangan? BW angkat tangan :) Kita bukan tahu semua pasal hudud kan? So jom kita tengok video ni ...

Bilalah Malaysia nak laksanakan hudud ni?



Penerangan yang simple tapi mantap. BW tertarik dengan penerangan ni so nak share la dengan semua. Sebagai ibu yang bakal membesarkan anak-anak didunia tanpa batasan ni, memang mengharap sangat hukum hudud dilaksanakan. Hukum hudud ni mampu memberi pengajaran bukan sahaja kepada pesalah, tetapi kepada semua masyarakat islam.  

Hopefully semua muslim sokong hudud. Hopefully tak ada seorang pun muslim yang menentang hudud (Boleh Ke?) Dan kepada yang non-muslim janganlah menentang hukum hudud ni. Kalaupun ianya dilaksanakan di Malaysia, ianya khas untuk muslim sahaja.

Saya Sokong Hudud!

Thanks For Viewing! By: BW (Buat Wanita)

6 comments:

  1. ramai orang yang hanya menentang tapi tak cuba memahami apa itu hudud dan kenapa ianya perlu.Sungguh menyedihkan bila mereka ini adalah islam,tetapi lantang menentang tanpa mengetahui apa yang ditentang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu kak. sikit pun tak nak ambil tahu ape itu hudud. tau-tau keluar paper say no tu hudud. tak paham betul la dengan org islam yg menentang hudud ni

      Delete
  2. ramai yg x leh terima..ntahlah...dorang x paham rasanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak paham dan tak cuba nak paham .. ni yg payah ni :)

      Delete

TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG DI 'BUAT WANITA', BLOG PERKONGSIAN CERITA, RESEPI & REVIEW. SUDI-SUDIKANLAH TINGGALKAN KOMEN DISINI KAY. THANKS :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...